incizeynep 3 buçuk aylık bebekleriniz çıngırak tutup oynuyor mu ya da uzanmaya çalışıyor mu oyuncaklara?
Yenianne41 incizeynep benimki uzanmıyor ama eline verdiğimde tutuyor bir süre sonra atıyor. Doktorumuz 4. Ayda olur dedi
UcuBulunamayanBant incizeynep genelde 4 yada 4bucuk aylikken falan tam tutmaya basliyorlar ogluma 2bucuk ayindan beri veriyordum saniyelik tutup atiyordu 4 yada 4bucuk falandi sanirim tam tutmaya baslamasi simdi kizim 3aylik daha tutmuyor oda uzanıyor ara ara ama tutmuyor
Duyulurum incizeynep beş aylık, ağzındaki emziği falan kendi tutuyor alıyor, battaniyesine falan uzanıyor tutuyor ama uzanıp başka bir şeyi tutmuyor. Ben verince tutuyor ağzına götürüyor.
Afaq Oğlum 3ayin sonların doğru tutdu ama ben veriyordum oyle tutuyordu inceliyordu sonradan kendi uzanmağa basladi
incizeynep Afaq Bebeğim 3 buçuk aylık eline verince tutuyor ama çok uzun değil bu normaldir herhalde, hışırtılı kitapları ağzına götürüyor felan ama kendi uzanmıyor merak ettim ben de böyle mi genelde diye
incizeynep UcuBulunamayanBant Benim bebeğim de eline verince tutuyor ama uzanmıyor merak ettim genel olarak böyle mi diye
incizeynep Duyulurum Evet benim bebeğim de 3 buçuk aylık dediğiniz gibi battaniyesini tutup ağzına götürüyor direk üstüne hışırtılı kitabını koyuyorum onu alıp ağzına götürüyor ama yanına koyunca felan öyle el atıp almaya çalışmıyor normal sanırım herkeste durum böyle teşekkür ederim :)
Duyulurum incizeynep el göz koordinasyonları yeni yeni gelişmeye başladı 🥰 oturtmaya başladınız mı kucakta?
incizeynep Duyulurum Tam oturtma denmez kucağımda göğsümde yatay şekilde tutunca hafif oturur gibi de oluyor ama oturtmuyorum henüz :)