happy_kds27 bir de komik gibi gülüyorsun. İyi halt ediyorsun! Başla 4.ayda çok istekliysen ama peynir, çay, yumurta, mandalina ne alaka. Bir kere mandalina asidik. Pişik ihtimali vs çok yüksek. Çay demir eksikliği yapıyor. Yumurta alerjenik gıda. Peynir deneme sonrası olabiliretesi yüksek. Yoğurt ve su bir nebze okey. İnşallah yoğurdun ev yoğurdudur. Bende 4.ayda sadece yoğurt veriyordum. Kendim mayalıyordum. 5.ayda da sebze başlattı doktorumuz. Şuan 5 ay 16 günlük aşırı iştahlı bir bebek. O ek gıdada sorun olmaması olayı çok farklı. Zorlamayın yine verin. Tuzlu şekerli şeyleri tattırmayın. Asıl o zaman yemek yemezler.