Mervexio canim benim bebegim suan 7 ay 25 günlük. Doktor bize 5. Ayda vernisti ilk basta emin olamadim ama sonr abaktm gecmiyor 6. Ayda kullandm yeni biraktim her gece kilosu kadar 1 damla veriyordum suyla beraber. Benim doktorumun dedigine göre egzamanin altinda yatan illaki alerjik bir durum olurmis yani hatta ben deri ve kan testi yaptirdim mukuslu kakada varsi sonra gecti de temiz cikti onlar ama doktorum dedi ki egzama varsa ilerde kendini gostercek illaki hir alerjik durum olur dedi yani bu polene alerji olabilir bahar alerjisi olabilir illaki hani peynire sute degilde bu tarz aslinda herkeste olabilen şeylere alerjisi çıkabileceğini bu damlayi kullanip bu alerjen maddenin solunuma gecmesini onle ve de kaşınmasini durdur dedi cidden kasintiyi buyuk oranda azaltti kasimayinca da gecti. Mustelayi bosa para verip almism cidden hicbir ise yaramadi ama bu bepamtol sensidermi bi dene canım