Arkadaslar bilgisi olan cevresinde olan yazarsa sevinirim. Benmi eltimin 12 yasinda bi oglu var oglu dikkat, daginikligi ve hiparaktivite ilaci aliyor ama, malesef, artik fayda etmiyor dozuda artti neeler icti ama asiri siniri asiri, inat, evet, cocuk, ama sanki daha 2 3 yasinda giibi desen birsey anlamiyor sunu yap diyoruz yapmiyor tam takintili duzen istiyor misal, telefon bagimlisi, vermesen cildiriyo kafayi yiyo agliyor, ve, asla susmamak uzere tutturuyo aldigindada, belki sabahtan 3 4,kadarcoyun oynuyor , acikcasi artik napicagimizi sasirdik kizlar bi akil, veerin nerelere goturebililiriz uzuluyoruz, bu durumunada, psikiloga goturmustu, konusmayla duzeltenler, baba eksikligi, demis dogru bi babasi ha, var, ha yok, ama, bukadar etkilermi, cidden bide küfür ediyor surekli bunun yuzunden bi arkadas ortami bile yok , lutfen akil verin, napabiliriz