Sekeranne4 Doktor sıvı birikmesi de olbılır dedı 5 haftalık yasayan varmı 2 hafta sonra tekrar gel dedı
09dilek Sekeranne4 doktor daha iyi bilir tabide benimde ablamda olmuştu su ikizi diyorlar yani su toplaması olabilir