waffle-seven-anne Aksam sohbeti olsun hanımlar 💜 Ben yeni yıldan ilk olarak savaşların, afetlerin , salgin hastalıkların son bulduğu bir yil olsun istiyorum. Sonra oglumla esimle sevdiklerimle geçireceğim huzur ve sağlıkli bir yıl olsun. Bir de zayifliyim ya 4 kilom kaldi eaki kiloya donmeme diyetteyim zayifliyim ve yiyim yiyim kilo almayım 😂 oğlumun yüzü hep gülsün hic ağlamasın onu cok cok cok seviyorum ♥️👼
Damlanurrr waffle-seven-anne sevdiklerimi benden almaması tek isteğim çok büyük bir acıyı sigdirirdik biz bu yıla yeter ki eksilmeyelim
waffle-seven-anne Türkçe öğretmeniyim atanamadim hep ozellerde çalıştım egitim koçluğu acmak istiyorum onun icinde iyi başlangıçlar yapacağım bir yıl olur insallah ♥️ hadi bakalım sizler ne istiyorsunuzz
Tatlican waffle-seven-anne insallh olur isteginz.Ben saglik mutluluk huzur bol para😁umreye gitmek istiyorum.
waffle-seven-anne Tatlican ayy insallah gidersin gidersen benim icindr dua et ♥️ evet önce saglik olsum sonra da para olsum valla parasiz olmuyor 😂
Tatlican waffle-seven-anne insallh canm .Esim kendisi gelemiyor banada beraber gideriz diyor bende sen işlerini brakamiyorsun annemler yabanci degil dedim oda tmm dedi ama kararsizm acaba esimimi beklesem ama ya ömrum yoksa birdaha gitmeye hazr frsat buldum diyor bir yanm
melegininannesi38 waffle-seven-anne dediğin gibi hastalıklar son bulsun savaşlar son bulsun su Covid denilen illet Türkiye’den defolsun gitsin depremler olmasın daha ne isteyim ki dınine imanina düşkün bi devlet olalım.inslalh en büyük en güzel isteğim.de oldu zate 21.08.2023 10: 20 güneşim bizim için doğdu minik kızım.
Dilararden İnsanlık için biraz vicdan be merhamet istiyorum. Savaşların olmadığı, insanların bebeklerin ölmediği hayvanların tok ve mutlu olduğu bir sene istiyorum. Atatürk’ü unutturmaya çalışanların unutulmasını istiyorum. Ülkemizin bu yaşadığı durumdan kurtulmasını ve bir an önce toparlanmasını istiyorum, istiyorum da istiyorum.
waffle-seven-anne Dilararden ay ne guzel dediniz “Atatürk’ü unutturmaya çalışanların unutulmasını istiyorum” ben bir egitimci olaral ogrencilerime hep hatirlattim atamızı insallah onlarda gelecekte kendi cocuklarina hatırlatır ♥️
waffle-seven-anne melegininannesi38 oyyy miniginin en guzel gunlerine şahit ol insallah bir ömür ♥️ insallah vatanimiz milletimiz icin en guzel gunler gelir
waffle-seven-anne Damlanurrr rabbim sevdiklerinizi sizden hic ayirmasin inşallah saglikli guzel gunler görelim 💜
2ogullu1anne Herkes ne istiyorsa Rabbim nasip etsin.Hastalık,savaş,doğal afetsiz bir yıl olsun.Kendim için para,bol para,bol bol para istiyorum.Bide çok gezeyim yeter.Teşekkürler
waffle-seven-anne 2ogullu1anne hahaha valla haklisin cidden para para para illede para para 😂 bende gezmek istiyorum ya guzel bir tatil istiyorum oglumla esimle hatta balayinda gittigim gibi mustakil havuzlu villalara gitsem oglusumu atsam havuzaa ohhh 😂
waffle-seven-anne Tatlican canim firsatin varken sen git rabbim sonra esinle de gitmeyi nasip eder insallah tabi siz daha iyi bilirsiniz de insallah esinle de gidecegin bir sey olur 💜
melegininannesi38 waffle-seven-anne Amin inşallah kalbi güzel insan teşekkür ederim.guzel dileklerin için cümlemizin bebis iyi günler görsün inşallah sağlıklı sihatli ömürlü
waffle-seven-anne Metesmom ayy sormaa ya valla marketin önünden gecsek 500 tl gidiyor ya halimize cok sukur ama yaptigimiz tek sey normal yiyip icmek hani ekstra gezelim edelikme para kalmiyor