Deletedmom_103 Silaa66_ sevgili Ümit Özat’ ın açıklamasını buraya atmak isterdim ama askı ve linç havam da degilim googleden bakın😂😂
sedaozan Silaa66_ Baştan TFFnin saçmalığı yüzünden oralara gidildi en mantıklısı ülkenizde oynanmasıydı. Ama her iki takımda başkanlarda ağızlarının payını verdi çok şükür. Atatürk kırmızı çizgimiz ♥️ Atatürk’ün olmadığı yerde Türkiye’de yoktur.
melegininannesi38 Sontvbukucu aynen yemek bencede soyları kurusun böylelerinin özellikle İsrail Arabistan ne biliyim abd daha bi sürü bunlar keşke olmaz olsalar