Amineduru23 eslemmmmmm bebeğim 2 aylıkken doktorumuz emzirirken sonra 90 ver demişti bazen içiyor bazen içmek istemiyor bu tamamen ona bağlı dilerseniz bir deneyin 60 çok az bence
hhhhhhhhh gkp üzülmeyin benim sütüm de az mama da veriyorum önemli olan karnı bi şekilde doyuyor en önemlisi de sağlıklı olmaları 🌸