Sevvl bende medipole gidiyorum esenler, olaki ciğere inme durumunda megaya sevk edicekmiş çam sakura kabul etmiyormuş hasta megaya yatış yapsak 10 günde bi ev parası gider sanırım onuda geçtim bu konuda devletten daha memnun kaldılar yenidoğan olarak, çok ters gece acile götürücem doktoru yakalayabilirmiyim bilmiyorum keşke nöbetci olsa denk gelsem