Bezelye03 Anneler hangisini kullandınız? Veyahut hangisinden memnun kaldiniz? Hangisini almaliyim🥰(dyson diyenler hangisini onerirsiniz)
defmommy Bezelye03 kesinlikle dyson diyorum diğeri gıy gıy hiç bana göre değil arkasından kendim süpürmek zorunda hissediyorum
Serapsfb Bezelye03 v12 kullanıyorum hicte agir değil ben yorulmuorm v15 daha agir ve basili tutarak çalışıyor v12 de basili tutmuyorsun
HappyQueen Bezelye03 ben Philips kullandım ama ağır gelmeye başladı bir süre sonra bileğim ağrıyordu annemin süpürgesi bozulunca ona verdim. Kendime yeni aldım Fakirin inovator x Plus 7286 modelini aldım çok memnun kaldım dyson’dan hiçbir farkı yok 🥰
Lina099 HappyQueen merhaba bende dyson v8 alacaktım mağaza görevlisi sizin aldığınız fakir marka süpürgeyi çok mettetti bende onu sipariş verdim memnunmusuz çekiminden 3. Modunda şarjı dayanıyor mu acaba
delirmeceler Bezelye03 dyson alsaydım v15 alırdım ablamda v12 var yükseltmek istiyor ben philips aldım ikizlerim çok yaramaz ve meraklı süpürgeyide fazlaca seviyolar o yüzden kırılsada fiyat olarak beni ağlatmıyacağı için tercih ettim dyson olsa oturup ağlarım net
Sapsikanne delirmeceler v12 yi neden yükseltmek istiyor merak ettim bende v11 var gayet yeterli bence
Momalpa Serapsfb basılı tutunca ne oluyo ki ben v15 kullanıyor ağır deil tetiği tutma yerinde güç sarfetmeden çalışıyor zaten tutunca hemnen çalışıyor şarjda çabuk bitmiyor çok daha iyi tetikli olmadı asla yormuyor
delirmeceler Sapsikanne ablam pek beğenmedi belkide v15 gördüğü içindir insan oğluyuz hep daha iyisini isteriz
HappyQueen Lina099 aşırı memnunum gerçekten Dyson’dan hiçbirbir farkı yok. Ben genellikle 2. modda kullanıyorum. 3. Modu yatak üstü ve koltuk üstünde kullanıyorum şarjı da hemen gitmiyor
ikibebedublekahve Bezelye03 hicbiri. 1 bucuk senedir electrolux hygenic 800 kullanıyorum çok memnunum araştırmanızı öneririm
zeynep91 Bezelye03 philips kullanıyprum gayet memnunumm bana ayrıca hiç ağır gelmiyor güzelde süpürüyor temizlikte çekilen çile kutsaldır 😂😂😂😂
feyzas Bezelye03 dyson halılarımda tek toz kıl tüy bırakmadı. V12 aldım yeni kullanmaya kıyamıyorum. Aşırı hafif rahat kullanımı güç uygulamıyorsun hiç. Malzemesi kalitesi mük diyemem ama motoru olsun çekimi başlıkları harika performans👌
tuche8989 Dyson gen 5 aldım.önce halıyı normal süpürgemle süpürdüm.sonra dyson la. Gerçekten süpürmüyomuş onu anladım.biraz ağır ama yormuyo.