Merhabalar oğlum 18 aylık 4-5 gündür hasta yüksek ateş, öksürük, burun akıntısı var. Solunum yolu enfeksiyonu yani. Bir sürü ilaç kullanıyoruz ama yemek yediremiyorum bir türlü, öğürüyor sürekli. Muhtemelen boğazı ağrıyor diye. Onun yerine de emiyor sık sık ama tok olur mu böyle? Zorlamak da istemiyorum ama bi yandan da ya açsa diye düşünüyorum