Silaa66_ bir ya da maksimum 2 kadehten bisey olmaz ama fazlası içilecekse mutlaka sütünüzü öncesinde sağın bebeğiniz için. İçtikten 4 saat sonra da sütünüzü sağıp çöpe atın 🙏 doktorumuz bu şekilde söyledi haftada 1 kadehten bisey olmaz dedi ama ben sadece yılbaşı için sordum 😁