Merhaba kızlar 🌸 yılbaşı gecesi şarap içmek istiyorum ama şöyle bi durum var ki emziriyorum. Ama sadece uyurken biraz emiyor artık kızım 17 aylık kızım. Yani akşam uyuttuktan sonra içicem zaten yani gece emmiş olacak. Sabah uyandığında emecek tekrar sütümü sağıp dökmeme gerek var mı yoksa direkt öyle emebilir mi sabah?