elifkovski Merhaba anneler . Bebeğim dün gece 4 den beri uyumuyor . Duş aldırdım, ninni söylüyorum yapilabilecek herseyi yaptım nerdeyse ama yok uyumuyor uykuya direniyor. Uyuyor 10 dk sonra bağıra bağıra geri kalkıyor. Dünyam şaştı nolur yardım edin
dilekkdavut elifkovski 1.ay 23 gunluk benimde öglen 12 den beri ayakta gece ve sabag guzel uyumustu gazida yok mizmizlanip duruyo genede yatirinca ve memede duruyo birde gezdirince nadir mizmizlaniyo..
peruskam elifkovski kalkın ve pusete koyup dısarı çıkarın. Aşırı rahatlayıp stres atıyolar. Aynısınu yasadık. 1 saat dolandırdım resmen cocuk sızdı
ceylaniko elifkovski büyüme ataklarıdır muhtemelen. Atak haftalarında olabiliyor. Biz de yaşadık çok zordu ama geçiyor merak etmeyin. Eşimle zombi gibi dolaşıyorduk uykusuzluktan