Doktor sıvı birikmesi de olablr dedi 2 hafta sonra tekrar gel dedı yasayan var mı
Sekeranne4 aaa ablamın ultrasonu gibi 😍 bence ikiz Allah gönlüne göre versin
Sekeranne4 Bence ikiz gibi Rabbim gönlünüze göre hayırlısını versin
biyiksiz_yorumcu ikiz mi ablanızında Tesekkur ederım
Catlakbiranne Amin tesekkür ederim
Sekeranne4 evet onunki de ikizdi
biyiksiz_yorumcu 2 hafta sorna bellı olcak bakalm
Sekeranne4 hayırlısı olsun🌸