Kızlar 17 aylık oğlum var bu ara o kadar iştahsız ki anlatamam oturup aglayasim geliyo karnı aç diye sadece çorba yiyor diş çıkarıyor bide ishal en sevdiği meyve muz onu bile yemek istemiyo pirinç çorbası yapıyorum canı isterse yiyior sabah kahvaltısı olarak sadece yumurta yiyor bende içine ya peynir yada domates falan koyuyorum akşam üzeri çorba ve akşamda sadece çorba içmek istiyor köfteyi çok severdi şimdi onu bile zar zor yiyor . Akıl verin Allah askina ne yapsam ne yedirsem.
Mama yiyor sadece onda da uykudan uykuya başka türlü istemiyorda mamayı
Muhallebi
Püre hepsini yaptım