Yavaş yavaş kesmek istiyorum ama olmuyor aklına geldiği anda emecek, dikkatini dağıtmaya çalışsam da bir süre sonra yine geliyor, süt biraz biriksin sonra içelim diyorum yaygarayi koparıyor süt diye. Birden de kesmek istemiyorum, kıyamıyorum. Napicam ben 25 aylık,, çoktan geldi birakma zamanı