Ig değerleri alerjik durumlarda yükseliyor. Benim oğlumda da 3 aylıkken yüksekti. Fakat doktorumuz alerji belirtisi ama bunu tek başına alerji diye kabul etmek çok da doğru değil demişti. Buna ek geçmeyen ishali vardı. Anne sütü almıyordu o yüzden sadece raporlu alerji maması yazmıştı. Oğlum şu an 15 aylık yoğurt vs tüketebiliyor ama süt verince çok rahatsız oluyor gaz sancısı gibi. Onun dışında bir problem olmuyor. 2 yaşına kadar geçiyor çoğunlukla. Korkacak bir şey değil. Bu değer bi enfeksiyon değeri değil veya bir organ hasar değeri değil. Rahat olun o yüzden. Sadece ek gıda döneminde biraz daha seçici oluyorsunuz o kadar. Rabbim şifasını versin 🙏