expelliarmus Düdüklü tencere patlamasından çok korktuğun için almadım fissler almayı düşünüyorum ama o da çok pahalı. Bunu gördüm şimdi. Kullanan var mı hanımlar ? Nasıl bi alet ? Sağlıklı mı ? Güvenli mi ? Pişirmesi nasıl?