ogrt123 Bebeğim 2250 doğdu şuan 6.5 aylık 6700 boyu da 68 cm sizce masıl kızlar gören zayıf diyor ama doğum kilosunu3 e katladı sonuçta
Fatma_Mehmett ogrt123 gayet iyi merak etmeyin. Benim kızım da 2990 gr doğdu 5.ayında 5900 gr dı. Bizimkine de herkes çok zayıf bakamıyor musun falan deyip duruyo ama siz dışarıya kulaklarınızı kapatın çocuğunuzun sağlığı iyiyse gerisini boşverin ❤️
medinekaplan ogrt123 bence gayet iyi cnm benimkisi de 4ay 28 günlük bugün kontrolü vardı kilosu 9.500 sizinkiside ideal benim oğlum da 3 kilo doğdu
Turuncgil ogrt123 benim bebegm de 9 aylik 9kilo doktor iyi gidiyor kilosu diyor. Ama kaynanam hep zayif diyip duruyor. İnsanlari aldiris etmeyin ben etmiyorum zayif diyince aynen yemek vermiyorum diyorum🤣
Birranneee34 medinekaplan sizinkinin kilosu çok fazla. Doktor demiştir zaten ve tabloda sınırın üstü . Sınır 9
Mervekurt medinekaplan abla neye göre ideal 4 aylık bebek için 9500 kg çocuk obez olmuş resmen. Neyle besliyorsun
Derininannesi32 Benimde bebeğim 2170 gr doğdu 6 aylık 6800 gr gayet normal kilosu merak etmeyin olması gerektiği kadar küçük doğdular napalım 🤷🏻♀️
Birranneee34 medinekaplan fazla kilosu . Sadece anne sütü ise fazla değil ama mama ise fazla. Sınır 9 kilo sizinki de geçmiş. Yani anne burda bebeğin zayıflığından söz etmiş sizin burda 9.500 kilo demeniz biraz manidar olmuş..
medinekaplan Sevval1507 mantık olarak iyi diyorum cnm her çocuk kilosu aynı olmuyor kilosu da gayet iyi benim ilk çocuğum 1 kilo doğdu ona bakarsanız 6 aylık dünyaya geldi 1 yaşında 7 kiloydu
KaynanaYiyen ogrt123 ne bekliyorlarmış çevredekiler? 10 kilo olmasını mı? Saçmalamışlar yani. Gayet iyi kilosu.