Arkadaşlar gerçekten kafayı yemek üzereyim bebeğim 4 ay 10 günlük sadece mama ile besleniyor 10 gündür asla ağzına almak istemiyor biberonu mamayı püskürtüyor ağzından bugün 5 saat aç bıraktım 90 cc mamayı yine aynı yaptı ya 5 saate ackkmaz mı bir bebek . Doktorumuza götürdüm bi idrar tahlili aldı sonucu akşam mesaj atacak ama ben çıldırıcam neden böyle 90 cc mamayı iki dakikada midesine indiriyodu daha 1 aylıkken şimdi aç yaşıyor resmen yaa