Merhabalar. Kızım 6 aylık iki gün önce çok hafif öksürük vardı. Bugün biraz daha arttı ve üstüne biraz ateşi var ve çok halsiz huzursuz . Aylardır salyasi var acaba dişten dolayı mı. Akşam bir acile gidicez ama yinede buradan da sormak istedim. Diş çıkarken böyle ateş huzursuzluk halsizlik olur mu? Ve çok mu sürer bu süreç