Kızım dün bir yaşına girdi ama yaklaşık 1 buçuk haftadır vuruyor hırçın diğer bebeklerin elindekini alıp atıyor oynamıyor ama o da oynamasın istiyor hata mı ettik ne yaptık bilmiyorum mesela herşey çok güzel gidiyor sarılıyoruz koklaşıyoruz birden şiddetli bir şekilde vurmaya başlıyor, geçecek mi bu ne yapmalıyım bilmiyorum kızıyorum tepki veriyorum gülüyor anlamıyor malesef, hiç tepki vermemeyi yapmamış gibi davranmayı denedim yine aynı, sizinde böyle zamanlarınız oldu mu geçti mi ilerlememesi için ne yapmak gerekir?