Sibel_ismet annesininaslani sorun etmeyin ne olur... benim de 3.5 ay oldu doğum yapalım ve ben de daha olmadım. Bünye meselesi bu. Bir yıla kadar da uzayabilir oluyormuş. Bir kaç gün önce çok az lekelendim ama olmadım. Kısmet ne yapalım. Şişsek ne olcak anne olmak çok güzel ☺kilo önemli değil
Mervee__mehmett__ annesininaslani yaa bnde olmak istym valla sistim bn iyice 9 aylik olacağız daha da olmadım karnim ağrıyor sürekli olacak mişım gbi ama olmuyor artk olmak icin dogal yollara baş vuracağım
Birsenvergili59 annesininaslani canım ben doğumdan 6 7 ay sonra oldum nasıl diyim doğumdan sonra regl düzene girdiği için 1 sene olmaman bile normal dert etme merak etme olursun ben de olmak istemiyorum ama oluyoruz işte
Sibel_ismet Bahar1425 yok canım öyle şey. Süt korur düşüncesi bence çok yanlış. Önleminizialin yani şansa bırakmayın. Öyle şey mi olur 😅
Sibel_ismet annesininaslani biraz daha idare edin ne yapalım benim de öyle giyecek kıyafet ayakkabı bile kalmadı ama evin içindeyiz sonuçta bu günler de geçecek elbet bebislerimizin varlığına şükürler olsun gerisi önemli değil 🙏
nhlnhl Adet olunca kilo mu vercez inşallah öyledir 🧐. 6 buçuk ay olduk biz ama hala olmadım. Son 3 kilom kaldı adet olunca gidecekse boşuna diyet yapmayayım 😂😂😂
Mervee__mehmett__ annesininaslani yaaaa😊 bnde blmym ki dün biraz internetten baktım sogan suyu hic icemym cok iyimiste maydanoz deniyeyim dedim bi demek maydanozu 5 bardan sıcak suda bekletiyoruz herhlade öle icilecekmis isim cikti diye tam okuyamadım ama aratiryirum bilen biri olsa keske söylese
Mom022 annesininaslani kizim 8 aylık oldu ben de hala regl olmadım. Olsam da bütün dünya rahatlasa keske gergin balon gibiyim kime neye çatacağım hic belli olmuyor potansiyel katil gibi geziyorum 🌝
Mom022 annesininaslani ben Doğumdan once fitness yapıyordum cok kilo almıştım ama 3. ayımda kendiligimnden verdim kilo sorunum olmadi sadece dediğim gibi potansiyel katil oldum 👀
Elifkrt27 annesininaslani bende 6 ay 10 gün sonra oldum 🤗 o kadar rahatladım ki olunca ve 3 kilo zayıfladım adetten sonra bir an önce olursunuz inşallah 🙏🏻