Merhaba arkadaşlar oğlum için bir klinikte genetik test verdik sonuç çıktı ve anne baba olarak sizden kan alıcaz dendi verdik sonuç geldi dediler ki 2 varyant bulundu tekrar test yapacağız onda da bişeyler çıkarsa yine test yapacağız bu süreç böyle mi işliyor normal olması gereken bu mu artık 2 ayda bir test yapılıyor aranızda yaptıran var mı ? Süreci paylaşırsanız çok mutlu olurum