mavisimbebek33 Arkadaşlar daha 10 aralıkta gelmişti doğalgaz. bu neden böyle hemen geldi anlamış değilim şaka gibi. Suyu da aynı şekilde. Artık ayda 2 kez mi gelecek.. Allahım ya
sanli17 mavisimbebek33 bana da 1 kere geldi ama 10 gün yaktık veya yakmadık bebek yeni doğdu diye az az yakmıştık 680 tl gelmiş
-Kuzika- 1508 tl gelmis. Yaksamda oyle gelse keske enn kisikta bu kadar geliyorsa sert soguklarda yandik ya
-Kuzika- EypMom ustum yakiyor ama alta oturan var ancak sadece hafta sonlari geliyor o yuzden yakilmiyor. Yerler buz gibi
Silaa66_ mavisimbebek33 bizimde yanıyo soğudu artı canım havalar bi de zamlı işte böyle geliyor fatura
mavisimbebek33 Silaa66_ Çok gelmesine şaşırmadım da daha bir ay dolmadan ikinci kez gelmesini şaşırdım