emilia
15 aylıktı kesmiştim cunku hamileydim. Doktor emzirebilirsin demişti ama bana zor oluyordu. Neyse. Birden kesmedim
1 ayı buldu bu durum
Gündüz hiç emzirmedim. Akşam yatarken emzirsem gece emzirmezdim gece muhakak kalkar. 2,5 yasında halen kalkıyor bu seferde tuvalet için kalkıyoruz :)) bitmiyooor 😭
Dönüşümlü bir gün emzirir bir gün emzirmezdim.
Gece uyandıgında su teklif ederdim
Bi ara suya dadandı. Sonra abur cubura dadanmaya basladı gece eti puff kek vs.baktım olmayacak böyle alışkanlık olacak hemen kestim onuda.
Sadece su içerse içer içmezse teklif etmedim çünkü tuvalet egitiminede baslayacaktim
O sekilde 1 aylik sürecte alıstı.
Zorladımı dersen başta biraz inat etti tabi.
O ne kdr ısrarcı olursa sizde istikrarlı olun