-mutlubebek Ben 5 aydır diyetteyim. İçinde süt ve süt ürünü olan hiçbir şey tüketmemeniz gerekiyor. Paketli gıdaların çoğunda, hamur işlerinde, tatlılarda mutlaka süt ürünü oluyor.
Tereyağ, süt, süt tozu, krema, peynir, peyniraltı suyu, yoğurt, ayran. Bu ürünleri içeren herhangi bir besin. Bir de bundan kaynaklanıp kaynaklanmadığını anlamak için en az 15 gün geçmesi gerekiyor. Çok çok zor bir diyet, insan emzirince gördüğü her şeyi de yemek istiyor başta biraz zorlanırsınız ama sonra gerçekten insan alışıyor. Bir de çikolatayı da 15 gün kesip bir gözlemleyin isterseniz. ☺️