Edaclp Kızlar bebeğim 3 gün sonra 5 aylık olacak biraz öksürmeye başladı burnu da tıkanıyor yavaştan hemen doktora götürmek istemiyorum hastaneler hastalık dolu evde ne yapabiliriz bilgisi olan var mı soğuk buhar uygulamaya başlicam serum suyuyla
153s34 Edaclp bzimde oyle oksuurk var aama balgamli 😔 saglkocagina gttm. Bsy yapamam ki cock doktoruna gtmenz lazm dedi ama bu yaslardaki bebeklerede ilac vs verilmiyor dedi. Koca kari usulu taklcaz napalm 😂
Edaclp 153s34 annemle konuştum ayaklarının altına soğan koy çorap giydir baş ucuna da soğana karanfil batırıp koy dedi öyle yaptım sizde deneyin isterseniz 🌸
Edaclp 153s34 birde balgamlı öksürük için 0,3 serum suyu ile soğuk buhar öneriyor doktorlar eğer nebülizatörünüz varsa sizde deneyin yoksa da serum suyuyla burnunu yıkayın mutlaka