EcmArs geçmiş olsun iyi şükür sorunsuz atlatmışssınız bizim aslında net alerjimiz yok bugün 12 ay kontrolüne götürdüm ahftaya yapılacak aşı da yumurtayı yagda yapınca pişik oluyor doktor kan testinde negatif cıkmış ama alerji olan bebeklerde de negatif cıkabiliyor dedi yağda verince pişik yaptıgı için doktor alerjide olabilir dedi burda yapalım dedi kafam karıştı neden öyle dedi korktum iyce keşke net bi test olsa yaptırsak var mı yok mu