Papatyasevgisiii
E daha yeni başlamış yaşı da küçük bıraz gitsin bakalım. Ayrıca yukarı yazdığın gibi çok saldırgan davranışları yoksa çocuğu kazanmak için öğretmenlerinde destek olması gerek.
Benim oğlum 4,5 yaşında başladı bayağı zor alıştı biraz kurallar uyma sorunu var ama saldırganlık falan olmayınca öğretmeni bu sene böyle geçsin dedi.