Sevgili anneler 7 kasımda tekli göğüs pompası (lansinoh) almıştım 1 kere denedim bir daha kullanmadım, isteyen olursa 1100 den kapı açıyorum, kiwi şarjlı var bir de onu bi kaç kere kullandım 500 tl ye verebilirim. ( hijyen açısından alınır mi bilmem ama evde boş boş duruyorlar) ben mochi kullanıyorum çok memnunum o yüzden bunları elden çıkarmak istiyorum açıkçası.