Asel_derya ben korse almayi unutmuştum o yüzden doğumdan sonra eve geldiğimde 2 gün sonra takmıştım ama hastanede de başörtü ile sardım karnımı korse olmayınca mutlaka normal doğum yapacaksanız hemen alın ama sezeryansa mecbur biraz dikişlerin iyileşmesini beklemeniz gerekir