esilamm188 mrb bebeğim 11günlük şuanda.. 2 saatte bir kac cc mama veya süt vermeliyim ??? sağiyorum 20.25 cc süt cikiyor. bence yetmez sizce kac cc mama veya süt vermeliyim 1 aylkk olana kadar
3kedili2bebekli esilamm188 sizce yetmez ama bebeğiniz 11 günlük mamaya başladığınız gibi sütünüz azalacak öncelikle sağmayın sadece emzirin bebeğinizin tepkilerini görün emip gazını çıkarıp mutluca uyuyor mu ona bakın 1-2 saat uyuması beklenir şu an ama bazı durumda yarım saatte bir de uyanabilir bez sayısını takip edin ve kilo alımını takip edin o zaman doktor size mama başlamanızı veya başlamamanızı söyler bir de şöyle diyim sağım yaparken göğsünüz boşalır ama bebek emzirirken göğsünüz süt üretmeye devam eder yani daha fazla süt çıkar benim tavsiyem kaç ml süt çıktığına kafayı takmayın sizi bu düşünce yorar bebeğinizin hareketlerini izleyin
Elifaslan24 esilamm188 canım eğer sütün yeterliyse mama vermene gerek yok sürekli emmek isteyebilir bebeğin ne zaman isterse emzir emzirdikçe sütün artacak çünkü doktor mamaya başlamanı söylediyse de mama 2 saatte bir verilmez 3 saatten önce vermemelisin benim bebeğim 11 günlükken 40 CC kadar içebiliyordu tabi her bebek farklıdır doyup doymadigini ağzına dokundurduğunuzda almıyorsa anlayabilirsiniz
canparem11 esilamm188 canım 60 cc 2 kaşık mama zaten mama dışında ölçek ve saatine kadar yazıyor sonra 90a çakarsın
esilamm188 3kedili2bebekli benim elimde degilki ucum yok .. birisi bebegimi tutmazsa slikonla da emziremiyorum kayiyor cunki
Ozlemyoz Öncelikle emzirmekte sorun yaşıyor olabilirsin ama dünyanın en güzel hissi ben doğum yaptığım ilk gün hiç emziremedim daha sonra zorlaya zorlaya emzirmeye başladım ve çok mutlu oluyordum. İlk olarak sağdigin için daha az gelir sütun günlük hayatında yemek olarak hiç bir şey diyemem ama bol bol su iç en güzel sütü su ile yaparsın mama verme bence çünkü en az 6 ay anne sütü almalı çocuğun daha çok erken mama için bize de doktor mama verin dedi ben 10 günlüktü kızım 1 defa veriyordum mamayı anne sütünü daha fazla aslın diye illa ki mama vericem diyorsan 30 CC mama yeterli olur fazlasını verme derim ve Aptamil kullanma kabız yapıyor çocuğu ben çok zorlandım sma veya Bebelac tavsiye edebilirim mama olarak da fakat ilk onceligin kendi sütün olsun canım 🤗🤗
3kedili2bebekli esilamm188 benim de göğüs ucum yok biri de çökük hatta hastanede öğrettiler uçsuz emzirmeyi önce sağma makinasıyla çekin hemen o an vermeyi deneyin bir de elinizle çekin göğüs ucunuzu başlarda acıyacak ama sonra alışacaksınız bebek emdikçe damağıyla kendi çekecek ama iyi bir göğüs ucu kremi alın malesef çok acıyacak hala uçlarım yok ama ikiz bebeklerim emmeyi öğrendiler şükür 46 günlükler