Kızlar bebeğim 4 aylık meme reddi yaşıyor bu süreçte mamaya da başlamaya karar verdik kilo alımı az olmuş çünkü. Benim ilk bebeğim ve ilk mama verişim olacak. İlk sorum emzirme ve mama arası kaç saat tutuyorsunuz ikinci sorum mamayı yapınca kaç saat içinde vermem gerekiyor oda ısısında ne kadar tutabilirim üçüncü sıcak suda ılıtılan mama bekleyip tekrar ılıtılır mı bu sürede