-EgesMom- Doktorumuz nurse harveys damla önerdi içinde kullanma talimatı yazıyor diyerek ama kutuda 5 ml yazıyor. Bebeğim 2 aylık 5 ml çok değil mi? Sizler ne kadar kullandınız bilginiz var mı 2 ay için kaç ml iyi gelir
Aslaniopbenimicin -EgesMom- yukarıda kalsın ben kullanmıyorum ama bu uygulamada kullanan yorum yazanı cok gördüm
Dilekkk099 -EgesMom- evet b1 aylık bebeğime aynısı dedi bana da çok geldi ama doğal vereyim dedim aşırı kustu sonra ölçeği bardağa koyup çay kaşığıyla az az verdim yine kustu kokusu rahatsız etti sanırım bıraktım metsil kullanıyorum
shibalba -EgesMom- 0.5 ml verdik biz çok fazla oldugu için Hatta Bayaa erteledik vermeyi sırf karar Veremediğimiz için
askbebegim Hiç vermeyin daha iyi çünkü bir işe yaramıyor bizim doktorumuz da böyle söyledi 4 aylık olunca azalmaya başlayacak
karanaliakgn -EgesMom- benim doktorum sabah akşam 3 damla dedi o şekil de kullanıyorum. 2 aylıgız bizde.