Benim bebeğim de böyle 2 ay 13 gün oldu ilk ay çok iyiydi 2. Aya girdik gaz başladı gaz çıkarsa da yeteri kadar rahatlamıyor emzik gibi oda beni kullanıyor ama zamanla azalmaya başladı bence de tek çare zaman gibş başka dertlerimiz olmasın yeter k diyorum artık 😇 zor bir süreç