Korkmana gerek yok cnm benimde suyum coktu 1 hafta hastanede kaldım çıktım sonra bebeğim su çokluğundan kilo alamasi yasvas olduğu için dogmumdan 5 gün önce hastanede yattım 38+4 de suni sancı ile çok güzel bir normel doğum yaptım su coklugu tek riski bebeğin kilo alması yavaş oluyor normel bir bebeğe göre onun için sürekli Yemen'e dikkat et tuzlu tatli yağlı ve gazlı şeylerden uzak dur şimdiden geçmiş olsun Rabbim Sağlıcakla Kucağına Almayı Taşıp Etsin Cnm