Emireymen23 aker kartal dinliyorum. Diğerleri bana çok sıkıcı geliyo. Zaten malum bebektende zaman kısıtlı. Aker hoca daha kısa ve öz anlatıyor bide eğlenceli. Ders nasıl bitiyo anlamıyosun. Kafada dağıtmış oluyodum. Şimdi coğrafya ya geçtim. Öany çepe dinliyorum. O da aynı kısa ve öz. Vaktimiz kısıtlı olduğu için uzun uzun dinleme şansımız olmuyoki bebekle