Canım bu ayda meme redddi aşırı derecede normal bir şey. Bizde çok yaşadık meme reddini. Doktorum normal olduğun söyledi ve mamaya başlama dedi sakın. Sağım yapıp vermek sonradan daha çok meme reddine sahip olabilir sanki . Zorlada olsa vermeye çalış bence. Git gel dene ama sakın pes etme. Biz çok çektik. Kendini yay gibi geril iteliyor ve ağlıyor asla emmiyordu. Yatağa uzatıp memeyi ağzına tutuyordum öyle veriyordum. O zaman da tabi insan korkuyor bogazina kaçar vs. diye ama. Emin ol geçici bir süreç