Minikyavruum Öncelikle eli ayağı dolaşmış biriyim. Bende prolaktin yüksekliği nedeniyle ilaçla tedavi ile hamile kalabiliyorum . Allah nasip etmiş hamile kalmışım ama yine de korunuyorduk özellikle yumurtlama zamanlarında ilişki yaşamıyorduk bile… hamileliğin 4. 5. Haftası arası hamamda 1 hafta geçirdim .. sıcak su sauna… doktorla görüştüğümde tam beyin ve omuriliğin oluştuğu hafta olduğu için anomali yüksek bebek olma istimale var dedi yarına kürtaj günü verdi şuan 6 haftalık ve kalbi atıyor çok kötü durumdayım .. 1 tane çocuğum var bu plansızdı benim yerimde olsanız ne yapardınız ???
Dilruba_1 Minikyavruum doktorla görüştüğümde tam beyin ve omuriliğin oluştuğu hafta olduğu için anomali yüksek bebek olma istimale var dedi yarına kürtaj günü verdi Sırf bu ihtimal için mi kürtaj kararı verdi inanılır gibi değil Bu ihtimal olsun ya da olmasın bence böyle bir şeye kalkışmayın derim ne olacağının garantisi bile yok prolaktin olayı bende de vardı ve prolaktinden ötürür hiç çocuğu olmayanlar bile oluyor Allah size 2. Yi nasip etmiş ileride 2. Bebek isterseniz belki de hiç olmayacak pişman olacaksınız kim bilir peki doktorun dediği gibi olmazsa sağlıklı bir bebek dünyaya getirme ihtimalinizde varsa?
yenianne01 Minikyavruum ayy ne alakası var canım ilk kez duydum hamamda çalışan kadınlar var benim arkadaşım çalışıyor ağırlaşınca bırakır işi Çoçuklarıda geyet sağlıklı ilk kez duydum bence başka doktora görün lütfen
elmaliturtam Minikyavruum doktor saçmalamış hamamda vakit geçirdiğin için bu kadar kesin dille gel aldır denir mi? Millet ne ilaçlar içiyor be tedaviler görürken hamile kalıyorda hiç bir doktor bu kadar kesin konuşmuyor iken nasıl bir doktor bu tanı yöntemi uygulamadan gel aldır diyor. Hangi şehirde hangi hastanede doktor bu Allah aşkına
-ikizlerim- Ben olsam o atan kalbe kiyamazdim onun vebaline giremezdim kucaginizdaki bebeğiniz ne ise karninizdaki de o inanın hiç bir farkı yok oda sizin evladiniz 😔 o kdar korunmaya ve dikkat etmeye rağmen olduysa bence o minicik atan kalbi durdurmayin izin verin oda yaşasın. Allah büyük belki de rabbim evladiniza en iyi arkadaşıni yolluyor bilemiyoruz. İnşallah hakkinizda en hayırlı kararı alırsınız 🙏
Minikyavruum -ikizlerim- ne yapacağımı şaşırmış durumdayım ve sauna 90 derece sıcak termal su 42 derece olduğu için böyle cevap verdi
hilarious Başka bir de görüşü daha mı alsanız? Ben 7. Haftada falan tatile gitmiştim hamama vs çok girmedim ama sıcak havuzda falan yüzdüm kısa kısa 2 gün. Dr sakınca görmemişti gitmemde. Sadece uzun kalma demişti. Çok şükür sağlıkla aldım kucağıma kızımı. Zor bi karar Allah yardımcın olsun ama 1-2 dr daha görüşsen 😢
Guzelanne19 Ne alaka ya çocuğu gördünüz mü tarama testi yaptirtinizmi ne saçmalıyorsunuz bende kalbi durdu falan sandım dur hele Bi bismillah 6 haftalık şu damlasında ne anomalisi yok artik
Dilruba_1 Guzelanne19 doktor da bir enteresan doktor değil kasap sanki bu ne ya ben hayatımda böyle saçmalık ne duydum ne gördüm bu kadar ucuz olmamalı
YYenianneeee Minikyavruum hayır canım kesinlikle yapma o çocuk bence sapasağlam doğacak. Ayrıca sadece bir ihtimale çocuğunu kurban etme nolur. Allah korusun çocuğun bir sorunla dünyaya gelse bile o senin çocuğun yapma bunu sakın.
amansallagitsin Minikyavruum bi doktora guvenme kesinlikle. Uc doktor gez mutalaka. Ole bi doktor dedi die kiyilir mi cana yapma.. veren Allah alan Allah. Baska doktr gidin lutfen.
Aynenkanka Minikyavruum hamile olduğumu bilmeden çok fazla alkol sigara atlama zıplama kudurma temizlik vs vs yaptım Allahıma bin şükür bebeğim sağlıklı büyüdü ve doğdu doktora söylesem belki bana da derdi kürtaj diye Allah korusun☹️ bu sonuçta bir ihtimal buna kıyılmaz kalbi atıyor canı üflenmiş yapmayın derim…
Masal0203 Minikyavruum sadece hamama gittiğiniz için mi söyledi bunu doktor çok saçma bende bilmeyerek gitmiştim hamileyken hiç bişeyi yok bebeğimin saçma bi ihtimal bence Allah veriyorsa vardır bi hikmeti
BENOYLEUYGUNGORDUMM Minikyavruum net aldırmazdım. Aldırmayı düşünmeyi bile düşünmez öyle bir ihtimal vermezdim. Hele ki sizin gibi tedavilerle çocuk sahibi oluyorsam
Minikyavruum BENOYLEUYGUNGORDUMM 11. Haftada anomali belli olur dedi o zaman aldırmak daha da zor olur senin için dedi şuna 90 termal havuz 42 dereceydi İlk ayda biz hastaların ateşli hastalık geçirmelerini bile istemeyiz dedi 😢😢 çok kötüyüm elim ayağım dolaşmış durumda
-ikizlerim- Minikyavruum çok dhaa sıcaklarda çalışan kadınlar var çok daha işler yapan kadınlar var o henüz daha coook küçük ben etkileneceğini sanmıyorum mutlaka bir kaç farklı doktor görüşü daha alın. Etrafımda doktorların sorun gördüğü ve sapasağlam doğan bir sürü bebek var. Bu sizin imtihaniniz lütfen kıymayın bebeginize rabbime siginin o en güzel kapıları açacaktır 🌸
Fasulye12 1 haftanın 24 saatini de hamamda geçirmediniz sonuçta , olsa olsa günlük max. 3 saat olsun. Karar size kalmış tabiki . Doğsa da siz bakacaksnız, aldırsanız da vicdanınızla siz kalacaksınız.
BENOYLEUYGUNGORDUMM Minikyavruum Allahaşkına içini ferah tut haşa Allah mı o ya böyle bişeyi de ilk defa duyuyorum. Ya hamileyken bilip bilmeden büssürü şeyler yapabiliyoruz bilerek yapanlarda var ne oluyo gayet de sağlıklı oluyo bebekler. Allahın işine de bi karışmayın ya manevi düşün biraz niye kötü düşünüyorsun hemen
Edininannesii Minikyavruum o 11.hafta geldiğinde ve bebeğinin gayet normal olduğunu duyduğunda vicdanın sızlayacak ben nasıl düşündüm diye
Minikyavruum Masal0203 başka doktora da göründüm o da anomali halinde 11. Hafta kürtaj olacağını söyledi ve bazı hastalıklar anne karnında anomali ile bilinmiyormuş serebral palsi gibi