Merhaba kizlar. 1 ay önce doğum yaptım. Kaynanam bir hafta önce gitti. Annemde onngun sonra gidecek. Sorun şu ki bulundugum yere agustosta tayin olduk. Sadece iki ay çalıştım ve izne ayrıldım. Şubatta iznim bitiyor. Bebeğime bakacak kimsem yok, arkadaşım yok, gidecek gezecek biryerim yok. Annemin gidecek olması benim bebekle tek kalacak olmam da çok korkutuyor beni. Bunları yazarken bile gözlerimin dolmasına mani olamiyorum. Sürekli ağlıyorum kendimi tutamiyorum. Eşim destek oluyor bana ama çalışma saatleri çok yoğun. Evden 7 de çıkıyor en erken 6 da gelebilirse geliyor. Üstelik haftada iki günde nöbetçi. İşe baslasam belki sosyallesecegim ama minik yavrumu bu kadar erken bırakmakta istemiyorum….. Ne olur bir akıl verin. Siz olsaniz ne yapardınız ya da ne yaptınız başınızdan böyle şeyler geçtiyse?!