Defnem36 Slm arkaşlar bir haftadır grip ve öksürük var bende ama öksürük geçmiyor 25 haftalık hamileyim ilaç kullanamıyorum ölecem öksürmekten bunun bı çaresini bilen varmı doğal yoldan iyileşmenin?
elmaliturtam Defnem36 tereyağ pekmez çok iyi geliyor muhakkak yapın sabah akşam iki güne etki eder. Çok geçmiş olsun
Defnem36 Kızlar aktarciya gitsem diyorum sonra korkuyorum bilmediğim birşey verecek bebeğe zarar verir diye