esraankara1704 Bebeğim 30 günlük ve hangi gaz damlasını kullandıysam işe yaramıyor d vitamini olarak monovit d3 ün gaz ve kabızlık yaptığını öğrendim ce ocean a geçtim onunla birlikte son çare doktorumuz zinco gaz damlasını önerdi kullanan var mı aranız da
Ceycey001 esraankara1704 ben kullandım 13 sen eçnce kızımda kullanmıstım tekrar bebegim oldu hiçbisey kar etmedi esime dedim heme git sor eczaneye hala satılıyosa al küçük ama etkili ilk basta sabah aksam verdim sonra günde bir verdim sonra gazı oldukca verdim bi şişeyle gazı bitene kadar yetti tekrar almadım yani kullanın güzel bi damla hemde cok uyfun
tgb37 esraankara1704 bende aklınıza gelebilecek bütün damlaları kullnadım şuan zinco kullanıyoruz bio gaia ve metsil ama benim bebeğim çok gazlı d3 sizin dediğiniz d 3 gerçekten gaz mı yapıyor ya
Maryjane1 esraankara1704 sabah aksam 3 damla kullanmıştım bebeğim geceleri yatmiyordu sancidan iyi geldi tavsiye ederim zaten doğal
esraankara1704 tgb37 bana eczaneci az önce öyle dedi kabızlık ve gaz yaptığını söyledi ve bizim gazın yanında kabızlık problemimiz de var dün acil e gittiğimiz de kakasını yapamadığı işin bağırsakların dolduğunu söyledi doktor ben o yüzden d vitamini de değiştirdim
esraankara1704 Evet diğerlerine göre fiyatı çok uygun doktorum günde 3 defa 4 damla vermemi söyledi çok fazla damla denemesi yaptığım için tedirgin oldum
esraankara1704 Defnem36 bio yo kullanıyordum zaten nurse harves ile ama nurse harves de işe yaramamaya başladı diye düşünüp doktorun söylemesi ile zinco ya başlıycam
esraankara1704 Maryjane1 çok teşekkür ederim inşallah iyi gelir emzirdiktem sonra mı veriyorsunuz peki