Canım benimde kızım 4 aylik oldu. 3. Ayindan beri surekli kusuyor. Doktora gittim. Alerji olabilir dedi süt diyetine girdim. Kusmasinin yaninda pisik, mukuslu kaka, ve huzursuzlugu vardi. Doktorum alrrji bolumune sevk etti. Alerji doktorum once reflusumu var diye tedaviye baslatti. Gaviscon kullaniyorum kusmasini %80 azaltti suanda. 1 haftadir kusmamiz azaldi. Dün süt diyetinden cikardi beni eger kusmasi artarsa 3 gun icinde alerji olmasi yuksek ihtimal dedi. Suanda takipteyim. Çok zor bir sürec. Cocuklarimizda cok zorlaniyor bu asamada surekli kusmaktan. Alrrji doktoruna goturmelisim bence. En iyi onlar cozum buluyor