6 ay lik bebeğim suyu içmiyor kaşıkla biberonla bundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum bezdeki turuncu lekelerin.
Anne sütü ve ek gıda alıyor. Ek gıda idare eder yiyor beni emiyor ama uzun süreli memede durmuyor tam sonuna kadar içmiyor sütun tazikli gelen sütü alıyor sadce . Sağip kaşıkla veriyorum öyle de içmiyor. Ne yapacağım su içmenin taktiği nedir?
Doktora götürmeli miyim idrar tahlili vs için
1.cocugumda da bu durumu yaşamıştım ama su vererek atlattık bu durumu . Bu bebeğim hiç içmiyor . 6 aylık kaç ml içmesi gerek ?