tostosata desteksiz uyuyan oglum 3 yasina giricek hala daha dediginiz gibi. Emzirmeyi kesince duzelir dediler ama emzirmeyi birakali da bir yil olucak deliksiz uyudugu yok. Uyaninca beni zorlamiyor yanina cagiriyor hadi yat daha sabah olmadi diyorum tamam diyip yatiyor ama iste bagirip cagirinca uykular yine boluk porcuk. Herseyi denedim, ben de deliksiz uyuyamam demek ki bana cekmis dedim akisina biraktim. Dilerim sizinkisi bir noktada ogrenir de uyur guzel guzel ama benimkinden artik umudum yok cani sag olsun😊