1 hafta önce oğlumla bizde aynı şekildeydik öksürük burun akıntısı vardı ikimizde de oğlum 6 aylık,gece ateşlendi 38.6 ları gördük ılık duş vs aldırdım calpol verdim takip ettim sabaha kadar 37.5 indi ama daha altına inmedi acile gitmek istemedim zaten hastalık kaynıyor oraları da kendi doktorumuzdan randevu aldım gittik çok küçük yapabileceğimiz bişey yok ateşi düşürmeye devam edicez calpol ile dedi 3 gün ateş takibi yapalım geçmezse mecbur antibiyotik dedi,viral enfeksiyonmuş bol bol emzirme önerdi,öksürük için de şurup vs vermedi çok zorda kalırsan ıhlamur ver 2 çay kaşığı kadar dedi,kendim için de doktora gittim emzirdiğim için hiçbişey vermedi bol vitamin ile geçirmeye çalışacaksın gargara vs dedi yani emzirme dönemi olduğu için ilaca yanaşmıyolar sadece vücut ağrılarıın için parol içebilirsin aradan zaman geçsin geçmezse antibiyotik başlarız sana dedi ama 2 güne atlattık,öksürk hala biraz var ama doğal yollarla geçirmeye çalışıyoruz 😪