tazeanne1417 kızımın ismi küçüklüğümden beri istiyodum sonra e devletten soyağacı baktığımda kaç kuşak koyulmuş bizde 1800 li yıllarda koymuşlar ilk isim Sare güzel tesadüf diye severek koymuştum🥰 çook hareketli çok yaramaz ama maşallah kafası zehir gibi çalışıyor bi gördüğünü hemen yapıyor bana öyle geliyor ki canı çok kıymetli olmucak gaddar olcak biraz ve çook inatçı😀 ama ben üzülünce falan gelip sarılır öper dayanamaz🙂🙂 çok da sevdiriyo kendini aşırı kur yapar gibi fazla sıcakkanlı 😀😀