Oğlum daha bir yaşını doldurmadan en az 5 kere hasta oldu. O kadar dikkat etmemize rağmen üstelik. Sonn olarak 6.hastalık geçirdi tam iyleşti 2-3 gün iyi oldunderken balgamlı öksürük başladı. Bugün dr alerjik bronşit başlangıcında diyerek buhara başlattı. Neymiş bu alerjikler böyleee 😔😔😔 öksürünce benim içim gidiyor keşkee bebelerimizz hep sağlıklı olsa. 😔